Skip to main content
Besvarat

Fyll på surf 3kontant bredband

  • 16 oktober 2018
  • 1 svar
  • 775 visningar

Hej
Jag har köpt 3Bredband kontant 30GB 1 månad. Jag har gått in på tre.se/fyllpa och registrerad värdebevis , det här mottaget värdebevis men det har inte fyllt på alls.
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Bäst svar av Tristan

Hej Candice!

Om du fortfarande inte har fått in någon påfyllning till ditt 3Bredband Kontant rekommenderar jag dig att ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 så att de kan se efter vad som har skett.

Hoppas att det löser sig för dig. : )
Visa original

1 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • Svar
  • 17 oktober 2018
Hej Candice!

Om du fortfarande inte har fått in någon påfyllning till ditt 3Bredband Kontant rekommenderar jag dig att ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 så att de kan se efter vad som har skett.

Hoppas att det löser sig för dig. : )

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies