Skip to main content
Besvarat

Jag vill inte ha pappersfaktura! Autogiro / E-faktura

• 19 augusti 2018
  • 3 svar
  • 1421 visningar

• Registrerad användare
Hej! Hur tar jag bort att jag inte vill ha min faktura som pappersfaktura?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till faktura

Bäst svar av Pettersson

Hej! Om du hellre önskar e-faktura, så kan du få det hos 3. Alternativt autogiro med SMS-notifikation. Båda är kostnadsfria för dig samt innebär att ingen pappersfaktura skickas hem till dig.

Här kan du läsa mer om det, samt hur du ansöker: https://community.tre.se/faktura-9/e-faktura-autogiro-156
Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 19 augusti 2018
Hej! Om du hellre önskar e-faktura, så kan du få det hos 3. Alternativt autogiro med SMS-notifikation. Båda är kostnadsfria för dig samt innebär att ingen pappersfaktura skickas hem till dig.

Här kan du läsa mer om det, samt hur du ansöker: https://community.tre.se/faktura-9/e-faktura-autogiro-156

• Registrerad användare
  • 28 augusti 2018
Var ska man fylla i sitt bankkonto när man ansöker om autogiro? Hittar inte!

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 29 augusti 2018
emilsara skrev:
Var ska man fylla i sitt bankkonto när man ansöker om autogiro? Hittar inte!

Hej emilsara! Vad kul att du har hittat till 3Community! :-)

Jag flyttade ditt inlägg till en redan existerande tråd. Här ovan i det markerade svaret hittar du en länk med en guide gällande hur du anmäler autogiro via Mitt3.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies