Besvarat
utgående mejl
Det går inte längre att skicka mejl.
Får bara inte felmeddelande att jag inte längre är i kontakt med serven smtp.tre.se
Hur löser jag detta?
Får bara inte felmeddelande att jag inte längre är i kontakt med serven smtp.tre.se
Hur löser jag detta?
Bäst svar av Johnny
Johnny skrev:
Hej @Ulf.b , välkommen till 3Community.
Jag tror jag kommer att gå in på lite samma tankegång som Pettersson här ovanför.
Det bästa vore att du använder SMTP-servern för den e-postleverantör som du använder eftersom vår inte fungerar över WiFi.
Så jag rekommenderar att du byter din primära SMTP-server till den som är kopplad till din e-posttjänst.
Pettersson skrev:
Hej!
Vilken e-posttjänst använder du?
Vilken e-posttjänst använder du?
Det bästa vore att du använder SMTP-servern för den e-postleverantör som du använder eftersom vår inte fungerar över WiFi.
Så jag rekommenderar att du byter din primära SMTP-server till den som är kopplad till din e-posttjänst.
Vi har fått information om att det för närvarande är problem med vår egna SMTP-server som vi jobbar på att lösa så snabbt som möjligt. Använder du däremot din e-postleverantörs SMTP så kommer du att kunna skicka mejlen genom den istället.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.