Skip to main content
Besvarat

Avsluad abommemang hos 3?

  • 10 februari 2025
  • 2 svar
  • 126 visningar

  • Nykomling
  • 1 kommentar

Hej. Jag  har precis avslutat min abonnemang hos er på 3. Men frågan är har jag avslutat både min och min brors abonnemang eftersom vi  hade en så kallad ”familjeabonnemang”. För jag vill avsluta eller säga up både min abonnemang och min brors abonnemang hos 3.  Har jag redan gjort det? Och sen så undrar jag när är mitt abonnemang slut hos 3? Är det slut redan idag eller tar det en vecka för att förbereda avslutningen? Sen så undrar jag också när kommer slut fakturan? 

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Gboz, varmt välkommen till 3Community 👋🏻

För att säga upp dina abonnemang behöver du ta kontakt med vår kundservice. Om du har hört av dig angående uppsägning gäller 30 dagars uppsägningstid, förutsatt att du inte har någon bindningstid.

Som jag förstår det ska du därefter flytta dina nummer till Hallon. I sådant fall behöver du kontakta Hallon för att flytta ditt och din brors nummer. Du kan hitta mer information här.

 

Slutfakturan kommer först månaden efter att dina abonnemang avslutats. Om dina abonnemang avslutas nu under februari får du alltså sista fakturan i mars.

Hoppas att detta var till hjälp! Tveka inte på att återkomma om det dyker upp fler frågor eller funderingar 🙂

 

 

// Vi har flyttat ditt inlägg till Abonnemang för att spegla innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

  • Skribent
  • Nykomling
  • 1 kommentar
  • 11 februari 2025

Kan nån på 3 svara? Jag såg att ni tog bort min bror från listan såg jag. Tack så mycket. Nu är det bara jag som måste också bort alltså från 3.(Jag ska ha abonnemang med Hallon TROR jag.) Men nu undras jag när kommer min slut faktura? 


Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 154 kommentarer
  • Svar
  • 12 februari 2025

Hej ​@Gboz, varmt välkommen till 3Community 👋🏻

För att säga upp dina abonnemang behöver du ta kontakt med vår kundservice. Om du har hört av dig angående uppsägning gäller 30 dagars uppsägningstid, förutsatt att du inte har någon bindningstid.

Som jag förstår det ska du därefter flytta dina nummer till Hallon. I sådant fall behöver du kontakta Hallon för att flytta ditt och din brors nummer. Du kan hitta mer information här.

 

Slutfakturan kommer först månaden efter att dina abonnemang avslutats. Om dina abonnemang avslutas nu under februari får du alltså sista fakturan i mars.

Hoppas att detta var till hjälp! Tveka inte på att återkomma om det dyker upp fler frågor eller funderingar 🙂

 

 

// Vi har flyttat ditt inlägg till Abonnemang för att spegla innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies