Skip to main content
Besvarat

Uppdaterats mitt abonnemang vid förlängning eller behöver jag göra något?

• 30 november 2018
  • 2 svar
  • 187 visningar

Hej. Jag har varit kund hos er i flera år och är i behov av en ny telefon som jag idag beställde av er med abonemang. Samma nummer som tidigare. Uppdateras mitt nuvarande abonemang (bindningstiden är slut) till det jag just beställt eller måste jag göra något? Så att jag inte har två separata abonemang.

Bäst svar av Pettersson

Hej,

om du vid beställningen av abonnemanget valde att behålla ditt telefonnummer kommer ditt abonnemang automatiskt att förlängas och du får inte dubbla abonnemang. Om du däremot valde att få ett nytt nummer kommer du att ha två abonnemang.

Kommer du ihåg vad du valde vid beställningen?
Visa original

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2689 kommentarer
  • Svar
  • 3 december 2018
Hej,

om du vid beställningen av abonnemanget valde att behålla ditt telefonnummer kommer ditt abonnemang automatiskt att förlängas och du får inte dubbla abonnemang. Om du däremot valde att få ett nytt nummer kommer du att ha två abonnemang.

Kommer du ihåg vad du valde vid beställningen?

• Skribent
  • Nykomling
  • 1 kommentar
  • 3 december 2018
Hej.
Samma nummer. Fick dagen efter meddelande om att mitt abonnemang uppdaterats.

Tack för svaret!

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies