Besvarat
Mail från 3 om riktig e-mailadress.
Jag har fått ett mail från 3 med angivande av min e-mailadress och en uppmaning att bekräfta riktigheten av detta. Jag skall för att vidimera min e-mailadress uppge mitt personnummer.
I dessa tider med förekomster av nätbedrägerier där bedragarna försöker komma över personnummer, lösen till bank-ID mm så är det en självklarhet för mig att inte uppge detta via internet.
De uppgifterna har 3 fått i det avtal som upprättats mellan mig och 3.
En reaktion på detta vore bra.
Hälsningar
Kjell
I dessa tider med förekomster av nätbedrägerier där bedragarna försöker komma över personnummer, lösen till bank-ID mm så är det en självklarhet för mig att inte uppge detta via internet.
De uppgifterna har 3 fått i det avtal som upprättats mellan mig och 3.
En reaktion på detta vore bra.
Hälsningar
Kjell
Bäst svar av Nils
Halloj @Kjell L C !
Precis som@Pettersson skriver så skickar vi ut mail för att bekräfta just mailadressen. Mest för att säkerställa så att vi har rätt kontaktuppgifter om vi behöver skicka någon information till dig.
Det är dock endast en länk du ska trycka på så du ska inte behöva ange personnummer eller några andra uppgifter.
Visa originalPrecis som
Det är dock endast en länk du ska trycka på så du ska inte behöva ange personnummer eller några andra uppgifter.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.