Skip to main content
Besvarat

Avsluta abonnemang

• 30 september 2019
  • 3 svar
  • 1877 visningar

• Nykomling
  • 1 kommentar
Hej jag vill Avsluta abonnemang for att jag bytta till comviq

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Teto, och varmt välkommen till 3Community!

För att avsluta ditt abonnemang så räcker det med att ringa vår abonnemangsavdelning på nummer 0735-300 344 mellan 8.00-18.00 på helgfria vardagar 🙂

Skulle det dyka upp någon fundering så är det bara att hojta till!
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 2 oktober 2019
Hejsan @Teto, och varmt välkommen till 3Community!

För att avsluta ditt abonnemang så räcker det med att ringa vår abonnemangsavdelning på nummer 0735-300 344 mellan 8.00-18.00 på helgfria vardagar 🙂

Skulle det dyka upp någon fundering så är det bara att hojta till!

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 5 januari 2020

Jag har ett abonnemang med tre3 på numret 0763143945 frisamtal med surf i två år och det slutar idag och jag vill stoppa abonnemang. 

Refat Alhasan

Tack

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 7 januari 2020
Refat Alhasan skrev:

Jag har ett abonnemang med tre3 på numret 0763143945 frisamtal med surf i två år och det slutar idag och jag vill stoppa abonnemang. 

Refat Alhasan

Tack

Tjena @Refat Alhasan!

Här på forumet kan vi tyvärr inte avsluta abonnemang. Vill du avsluta ditt abonnemang så går det superbra att ringa vår abonnemangsavdelning på nummer 0735-300 344 mellan 8.00-18.00 på helgfria vardagar så hjälper dom dig :grin:

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies