Skip to main content
Fråga

e-sim

  • 4 maj 2024
  • 0 svar
  • 51 visningar

Hej,
jag har beställt e-sim(företag) och fick det att fungera(ringa- han aldrig testa surf).
När jag försökte koppla 3växel så får jag ett felmeddelande om att telefonnumret är ogiltigt. Vilket gjorde att jag loggade in på mitt tre och där stod det att simkortet inte var aktivt, så då aktiverade jag det. Jag tänkte att det skulle lösa problemet men nu kan jag varken ringa, surfa eller koppla till 3växel.

Finns det något jag kan göra för att lösa det?

Jesper

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies