Skip to main content
Besvarat

Touchen har slutat fungera iphone 13 pro max.

• 26 december 2022
  • 1 svar
  • 512 visningar

Hej! Min mobil har touchen låst sig helt har provat att stata om telefonen men kan ej dra på touchen, har provat samma sak med laddare i och inget fungerar.  Hur ska jag gå till väga då jag behöver min mobil i vardagen. 

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 🙂, @K S 

Testa och tvinga mobilen att starta om . Sidoknappen ska hållas kvar ganska så länge.

https://support.apple.com/sv-se/guide/iphone/iph8903c3ee6/ios

Förhoppningvis kan det lösa det !

Annars får vi kika vidare på andra metoder.

Du kan även testa & koppla den till en pc met iTunes installerat . Eller Mac.

Och se om den vill göra en programvara uppdatering .

Och antingen säkerhetskopiera & sen installera om den med samma kopia .

Det kan vara så , att den möjligtvis frågar efter lösenkod. Och då kan det bli svårt när man inte kan skriva in något med touchen . Eller om den frågar om AppleID på pc /mac eller iPhone. Det lär du nog märka iaf.

/ F

Visa original

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 27 december 2022

Hejsan 🙂, @K S 

Testa och tvinga mobilen att starta om . Sidoknappen ska hållas kvar ganska så länge.

https://support.apple.com/sv-se/guide/iphone/iph8903c3ee6/ios

Förhoppningvis kan det lösa det !

Annars får vi kika vidare på andra metoder.

Du kan även testa & koppla den till en pc met iTunes installerat . Eller Mac.

Och se om den vill göra en programvara uppdatering .

Och antingen säkerhetskopiera & sen installera om den med samma kopia .

Det kan vara så , att den möjligtvis frågar efter lösenkod. Och då kan det bli svårt när man inte kan skriva in något med touchen . Eller om den frågar om AppleID på pc /mac eller iPhone. Det lär du nog märka iaf.

/ F

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies