Besvarat
Huawei B2368
Hej , hur många tänker beställa nya spännande Huawei b 2368 routern idag ? Jag har väntat och längtat efter en sån " super router " då jag kategoriskt vägrat att koppla in fiber i mitt hem och sitta fast med en sladd . Tiderna förändras ständigt och jag med dem .
Hoppas mycket på att det blir minst lika bra som fiber eller tom bättre ....
Jag tänker hänga på låset och beställa min super router för att surfa i 5g hastighet i 4 g nätet enligt reklamen , sen återstår det och se hur det blir / TobbeTrucker
Hoppas mycket på att det blir minst lika bra som fiber eller tom bättre ....
Jag tänker hänga på låset och beställa min super router för att surfa i 5g hastighet i 4 g nätet enligt reklamen , sen återstår det och se hur det blir / TobbeTrucker
Bäst svar av Erik
Hade man haft någonstans att placera antennen så hade jag gärna testat denna modell, tycker det är minst lika spännande att se hur hastigheterna påverkas när man även i stan.
Var tänker du montera den?
Ett tips är att först koppla in allt och sedan gå runt med själva antennen för att hitta platsen där signalstyrkan är bäst. Passande nog finns det en lysdiod på enheten som skvallrar om signalstyrkan.
Grönt ljus: Optimal täckning. Redo för montering
Blått ljus: Bra täckning. Redo för montering.
Konstant gult ljus: Dålig signal. Testa på en annan plats.
Här är en "Kom igång guide" för B2368 som kan vara till hjälp! 🙂
Visa originalVar tänker du montera den?
Ett tips är att först koppla in allt och sedan gå runt med själva antennen för att hitta platsen där signalstyrkan är bäst. Passande nog finns det en lysdiod på enheten som skvallrar om signalstyrkan.
Grönt ljus: Optimal täckning. Redo för montering
Blått ljus: Bra täckning. Redo för montering.
Konstant gult ljus: Dålig signal. Testa på en annan plats.
Här är en "Kom igång guide" för B2368 som kan vara till hjälp! 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.