Skip to main content
Besvarat

Aktivera ny router

  • 8 september 2020
  • 5 svar
  • 1395 visningar

Hej

Vi fick en ny router av 3 när vi förlängde, men routern kan inte ansluta till internet. Är det så att vi måste avregistrera den gamla för att kunna använda den nya? Eller är det något annat fel. Det är en Huawei 4G Router 3 Prime. 

Bäst svar av JonasAj

Ni måste aktivera simkortet i den nya routern. Antingen via "mitt3" eller ringa och aktivera. Står i pappren som följde med i leveransen hur man gör.

 

Visa original

5 svar

  • Rookie
  • 3 kommentarer
  • Svar
  • 8 september 2020

Ni måste aktivera simkortet i den nya routern. Antingen via "mitt3" eller ringa och aktivera. Står i pappren som följde med i leveransen hur man gör.

 


  • Skribent
  • Skillad
  • 3 kommentarer
  • 8 september 2020

Tack så mycket

Vi ringde till 3 och fick det fixat. 👍


Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 392 kommentarer
  • 9 september 2020

Vad bra att det löste sig @Daniel02 vad var det som var felet? :man_dancing:


  • Skribent
  • Skillad
  • 3 kommentarer
  • 9 september 2020

Vi var tvungna att avaktivera kortet. Det var det som hjälpte. 


Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 392 kommentarer
  • 10 september 2020

@Daniel02 Jag misstänkte det precis som @JonasAj.

Tack för din återkoppling :relaxed:


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies