Skip to main content
Besvarat

Surf i Israel

• 3 januari 2019
  • 1 svar
  • 361 visningar

Hej,

Jär var i kontakt med eran kundservice innan jag reste till Israel och enligt er så skulle jag kunna få ett surfpaket i Isreal.

Nu när jag försöker skicka till 2527 med kod 1000 för 1 gb surf så funkar det inte.

Jag behöver surfen imorgon 3/1 12.00, jag var i kontakt med er den 21/12 samt fick det förklarat att det fanns surfpaket här.

med vänlig hälsning

Mouzir Agini
Bröderna M Entreprenad AB

Bäst svar av Nils

Hejsan Mouzir!

Varmt välkommen till vårt forum! :-)

Tyvärr verkar det som att du i detta fall har fått fel information. 😥

Vi har ej har något surfpaket som gäller i Israel. Jag rekommenderar därför att du använder lokalt WiFi eller ett lokalt kontantkort som du fyller på. Kostnaden för surf är nämligen rätt hög i Israel.

Du kan se över vilka olika surfpaket vi erbjuder och vilka länder dessa gäller i smidigt direkt här.
Visa original

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 7 januari 2019
Hejsan Mouzir!

Varmt välkommen till vårt forum! :-)

Tyvärr verkar det som att du i detta fall har fått fel information. 😥

Vi har ej har något surfpaket som gäller i Israel. Jag rekommenderar därför att du använder lokalt WiFi eller ett lokalt kontantkort som du fyller på. Kostnaden för surf är nämligen rätt hög i Israel.

Du kan se över vilka olika surfpaket vi erbjuder och vilka länder dessa gäller i smidigt direkt här.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies