varför får jag inte samlarabatt som utlovades när jag tecknade abonnemang nummer två?
// Redigerat // - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
varför får jag inte samlarabatt som utlovades när jag tecknade abonnemang nummer två?
// Redigerat // - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Pettersson
Hej,
detta är ett publikt forum och därför kan 3 inte svara på kundspecifika frågor. Det bästa är om du kontaktar 3Kundservice, så kan de hjälpa dig att se över detta. Kontaktuppgifter finner du här. :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.