Jag funderade lite och undrar varför har ni inte lagd länder som Bosnien,Montenegro och Serbien till listan eftersom i Sverige bor nästan 200000 människor med ursprung från Balkan..Jag ser att detfinns länder som Bangladesh,Pakistan,Uzbekistan,vem reser dit och använder 3 tjänst...Jag hoppas att ni kommer att läsa mitt meddelande….
MVH Eldin
// Redigerat // - Ämnet har flyttats till utland
Bäst svar av Jocke
Hej @Eldin.
3Världen gör att villkoren för att använda sitt abonnemang utomlands i flera länder utanför EU blir väldigt förmånliga. Tyvärr är inte varenda land med, många är det dock. Länderna du nämner, t.ex. Serbien ingår tyvärr inte i 3Världen. Det är dock alltid uppskattat att höra åsikter kring tjänsten.
All nödvändig information om 3Världen finns att läsa om på tre.se.
3Världen gör att villkoren för att använda sitt abonnemang utomlands i flera länder utanför EU blir väldigt förmånliga. Tyvärr är inte varenda land med, många är det dock. Länderna du nämner, t.ex. Serbien ingår tyvärr inte i 3Världen. Det är dock alltid uppskattat att höra åsikter kring tjänsten.
All nödvändig information om 3Världen finns att läsa om på tre.se.
Ingen av dem länderna du gav exempel på. Varken Serbien, Bosnien,Montenegro eller Makedonien ingår i villkoren för 3Världen i dagsläget är jag rädd för. Det är dock ingen omöjlighet att fler länder adderas i framtiden och i så fall. Då håller vi tummarna för att det blir något av dina exempel.
För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte. Läs mer om vår cookiepolicy
För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.