Jag och kina tre döttrar har ett gemensamt abonnemang hos er.
Nu ska en av döttrarna flytta till Spanien i sex månader. Behöver vi ändra något i vårt abonnemnag pga det?
Hennes nummer är 07xxxxxxxx
Hälsningar
Camilla
Jag och kina tre döttrar har ett gemensamt abonnemang hos er.
Nu ska en av döttrarna flytta till Spanien i sex månader. Behöver vi ändra något i vårt abonnemnag pga det?
Hennes nummer är 07xxxxxxxx
Hälsningar
Camilla
Bäst svar av frodrik91
Hejsan 🙂,
Beroende på vad ni har för surfpott att dela på . Så ingår 3Världen från 20 GB till Obegränsat som man får 60 GB surf utomlands som max.
Eftersom hon ska vara iväg längre tid , så skulle jag nog tipsa om att se över abonnemanget här hemma . Och skaffa ett spansk kontantkort / abonnemang vad dom nu kan erbjuda .
Här finns tips från andra svenskar över hur dom gör med sin telefoni när dom reser / är i spanien.
https://www.torreviejaguiden.se/2020/08/26/telefoni-i-spanien/
https://www.tre.se/handla/tjanster/3varlden
EU/EES-länder
Här kan du surfa, smsa och ringa lokalsamtal till samma pris som i Sverige. Med 3Flexibel Obegränsat ingår 60 GB surf/mån inom EU/EES. På Mitt3 kan du se vad som gäller för just ditt abonnemang.
Belgien, Bulgarien, Cypern (grekiska delen), Danmark, Estland, Finland (inklusive Åland), Frankrike (inklusive Martinique, Guadeloupe, Saint-Martin, Franska Guyana), Grekland, Irland, Italien, Kroatien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Nederländerna (inklusive Saint-Martin), Polen, Portugal (inklusive Madeira, Azorerna), Rumänien, Slovakien, Slovenien, Spanien (inklusive Kanarieöarna, Ceuta, Melilla), Sverige, Tjeckien, Tyskland, Ungern, Österrike.
/F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.