Skip to main content
Besvarat

Överföring iPhone 8 till iPhone 11

• 5 januari 2021
  • 2 svar
  • 68 visningar

Överföring av bilder fungerar inte. Har bytt fr iPhone 8 till iPhone 11. Verkar vara liknande problem som tidigare inlägg på sidan. En del bilder kommer, men många är bara vita rutor och filmer funkar inte. Jag har wi-fi, telefonerna låg bredvid varandra, icloud-överföringsknappen är grönmarkerad. Det står att överföringen pausats för att spara batteri. Men när jag trycker där står det först uppdaterar och sedan hamnar det i pausläge igen. Hur ska jag göra? 

Bäst svar av Pettersson

@Robert Blomqvist Hej,

hur fungerar det om du sätter din nya telefon på laddning och sedan släcker skärmen ett tag? Se till att du fortsatt är ansluten till WiFi under tiden. Har fler bilder hämtats då? 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 5 januari 2021

@Robert Blomqvist Hej,

hur fungerar det om du sätter din nya telefon på laddning och sedan släcker skärmen ett tag? Se till att du fortsatt är ansluten till WiFi under tiden. Har fler bilder hämtats då? 

Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 19 januari 2021

Hejsan @Robert Blomqvist 

Har det löst sig efter @Pettersson tips? 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies