Skip to main content
Besvarat

Låsa upp produkt - Måste jag ha SIM-kort?

  • 30 juli 2018
  • 1 svar
  • 573 visningar

  • Registrerad användare
Hej måste jag ha ett sim kort i telefonen när jag ska låsa upp en produkt med imei numret för när jag försöker så säger den att imei nummer inte finns

Bäst svar av Jocke

Hej @Moman och välkommen till 3Community.

När du gör din beställning av en operatörs via vår hemsida behövs det inget SIM-kort i telefonen. Vid upplåsningstillfället behöver du dock det.

Fungerar det mot förmodan inte att göra beställningen via hemsidan behöver du kontakta kundservice. Du ser samtliga kontaktuppgifter här.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 656 kommentarer
  • Svar
  • 1 augusti 2018
Hej @Moman och välkommen till 3Community.

När du gör din beställning av en operatörs via vår hemsida behövs det inget SIM-kort i telefonen. Vid upplåsningstillfället behöver du dock det.

Fungerar det mot förmodan inte att göra beställningen via hemsidan behöver du kontakta kundservice. Du ser samtliga kontaktuppgifter här.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies