Skip to main content
Besvarat

Spärrat abonnemang - utebliven betalning

  • 26 september 2018
  • 1 svar
  • 186 visningar

Jag har betalat räkningarna och vill gärna få mitt abonnemang upplåst tänkte bifoga bild så ni ser att den är betald men det är ej tillåtet med screenshot på banksidan.


[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Tristan

Hej Klintan!

Ditt abonnemang blir per automatik upplåst så snart betalningen har mottagits hos 3 och blivit registrerad i systemet.

Om du betalar via internetbank tar det 1-2 dagar innan detta sker.

Kortbetalningar via Mitt3, på Tre.se, gör att det går fortare inom 10-15 minuter men kan ta upp till 24h.

Fram tills dess att systemet har registrerat din betalning kan inte ditt abonnemang öppnas upp.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • Svar
  • 26 september 2018
Hej Klintan!

Ditt abonnemang blir per automatik upplåst så snart betalningen har mottagits hos 3 och blivit registrerad i systemet.

Om du betalar via internetbank tar det 1-2 dagar innan detta sker.

Kortbetalningar via Mitt3, på Tre.se, gör att det går fortare inom 10-15 minuter men kan ta upp till 24h.

Fram tills dess att systemet har registrerat din betalning kan inte ditt abonnemang öppnas upp.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies