Skip to main content
Besvarat

problem med nummerflytt

  • 25 augusti 2022
  • 1 svar
  • 422 visningar

Hej, jag har haft ett abonnemang hos er i ca en månad men har fortfarande inte fått igenom min nummerflytt. Mitt gamla abonnemang står i ett annat namn, jag och ägaren till gamla abonnemanget har skickat in en fullmaktsblankett angående nummerflytten. Den skickades in för flera veckor sedan och inget har hänt än. Vad ska jag göra för att det ska gå igenom?

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 🙂 , @Linnea0423 

Om ni inte har fått någon vidare information av något slag gällande nummerflytten . Så är det bäst ni hör av er till kundservice på telefon och hör om det skett något missförstånd på vägen eller om blanketterna hamnat någon annanstans .Eller om det är någon annan anledning till varför det inte hänt något gällande ärendet.

Här har du kontaktuppgifter till kundservice .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Mvh F

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • Svar
  • 27 augusti 2022

Hejsan 🙂 , @Linnea0423 

Om ni inte har fått någon vidare information av något slag gällande nummerflytten . Så är det bäst ni hör av er till kundservice på telefon och hör om det skett något missförstånd på vägen eller om blanketterna hamnat någon annanstans .Eller om det är någon annan anledning till varför det inte hänt något gällande ärendet.

Här har du kontaktuppgifter till kundservice .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Mvh F


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies