Skip to main content
Besvarat

Aktivera avslutat bredband

  • 13 oktober 2018
  • 1 svar
  • 190 visningar

Hej,

jag avslutade mitt mobila bredband hos er då vi fått fiber inkopplat.
men det krånglade (givetvis) så det är inte inkopplat än.
Vi står nu utan internet. Så jag undrar om det går återaktivera det sim-kort jag har hemma om jag tecknar mobilt bredband en månad igen?

Bäst svar av Tristan

Hej N!

Att återaktivera ett abonnemang ska inte vara något problem men om jag inte minns helt galet har jag för mig att avaktivering av SIM-kort är en irreversibel process, vilket gör att du måste ha ett nytt SIM-kort oavsett.

Det bästa ni kan göra är att ta kontakt med Kundservice när de öppnar kl 08 på måndag, för då finns rätt avdelning på plats som kan hjälpa till och ordna upp återaktiveringen.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • Svar
  • 14 oktober 2018
Hej N!

Att återaktivera ett abonnemang ska inte vara något problem men om jag inte minns helt galet har jag för mig att avaktivering av SIM-kort är en irreversibel process, vilket gör att du måste ha ett nytt SIM-kort oavsett.

Det bästa ni kan göra är att ta kontakt med Kundservice när de öppnar kl 08 på måndag, för då finns rätt avdelning på plats som kan hjälpa till och ordna upp återaktiveringen.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies