Skip to main content
Besvarat

Se alla användare på Mitt3

  • 25 november 2019
  • 1 svar
  • 174 visningar

hej. Jag försöker aktivera mitt abonnemang. Vi är fyra st i familjen, men det är bara mitt nr. som syns. Jag har skrivit in kortnumret och startat om telefonen, men det funkar inte.

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar[/i] - [i]Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre[/i]

Bäst svar av Pettersson

Hej,

 

när du loggar in på Mitt3, loggar du in med ditt mobila bank id? När du skriver att du försöker aktivera ditt abonnemang, hur menar du då? Det ska inte behövas, utan det ska räcka med att du sätter in simkortet i telefonen och väntar en liten stund, så ska det hoppa igång.

 

Om en omstart inte hjälper, har du testat att stänga av din mobil och ta ur simkortet i ca 5 minuter för att sedan starta den igen?

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2691 kommentarer
  • Svar
  • 25 november 2019

Hej,

 

när du loggar in på Mitt3, loggar du in med ditt mobila bank id? När du skriver att du försöker aktivera ditt abonnemang, hur menar du då? Det ska inte behövas, utan det ska räcka med att du sätter in simkortet i telefonen och väntar en liten stund, så ska det hoppa igång.

 

Om en omstart inte hjälper, har du testat att stänga av din mobil och ta ur simkortet i ca 5 minuter för att sedan starta den igen?


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies