Skip to main content
Besvarat

SIM-kort fungerar inte efter byte till Tre

  • 9 september 2020
  • 1 svar
  • 478 visningar

Jag har flyttat mitt nummer från comviq från och med idag, men nu när jag satt i mitt nya simkort så funkar inget. Inte surf, ringa eller skicka sms, har provat att starta om telefonen men hjälper inte.

Bäst svar av Emanuel

Hejsan @Karlajerresand jag är helt säker på att det beror på att SIM-kortet inte är aktiverat. 

Har du kikat på instruktionerna som medföljde angående aktivering innan användning :-)? 

Visa original

1 svar

Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 392 kommentarer
  • Svar
  • 9 september 2020

Hejsan @Karlajerresand jag är helt säker på att det beror på att SIM-kortet inte är aktiverat. 

Har du kikat på instruktionerna som medföljde angående aktivering innan användning :-)? 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies