Besvarat
Fakturan är högre än vanligt
Hej! Jag såg att 3.se har höjt min faktura med 6 kronor. Ingen större summa, men jag hade förväntat mig att få något slags meddelande från 3.se om detta. Vad beror höjningen på? 🤔
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Erik
Hej @Stina , varmt välkommen till 3Community!
Det är tyvärr svårt att svara på frågan utan att titta på fakturan, oftast handlar det om extra avgifter för förmedlade tjänster eller betalsamtal-/sms. Det kan bero på flera olika orsaker, kika gärna på ämnet här nedan och se om du hittar något ovanligt på fakturaspecifikationen. 🙂
Högre faktura än väntat?
Vi höjer aldrig några fasta månadsavgifter utan att först informera våra kunder via brev eller sms.
Visa originalDet är tyvärr svårt att svara på frågan utan att titta på fakturan, oftast handlar det om extra avgifter för förmedlade tjänster eller betalsamtal-/sms. Det kan bero på flera olika orsaker, kika gärna på ämnet här nedan och se om du hittar något ovanligt på fakturaspecifikationen. 🙂
Högre faktura än väntat?
Vi höjer aldrig några fasta månadsavgifter utan att först informera våra kunder via brev eller sms.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.