Skip to main content
Besvarat

Kontant påfyllning - Det har dragits från konto, men har inte fyllts på.

  • 27 juli 2018
  • 1 svar
  • 147 visningar

Hej,

Jag har fyllt på min sons mobil via mitt tre. Det har dragits 99 kr från mitt konto men inte fyllt på hans mobil. Varför tar det så långr tid? Med vänlig hälsning, Lisen Garback

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Bäst svar av Johnny

Hej @Lisen Garback, och varmt välkommen till 3Community!

Oftast så sker en påfyllning nästintill direkt, men det kan finnas vissa tillfällen som det kan dröja längre än så (upp till 24 timmar). Har påfyllningen kommit på plats nu?
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Johnny
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Pensionerad Moderator
  • 149 kommentarer
  • Svar
  • 30 juli 2018
Hej @Lisen Garback, och varmt välkommen till 3Community!

Oftast så sker en påfyllning nästintill direkt, men det kan finnas vissa tillfällen som det kan dröja längre än så (upp till 24 timmar). Har påfyllningen kommit på plats nu?

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies