Besvarat
Nytecknat mobilt bredband
Tecknade härom dagen ett mobilt bredband för att sänka min månadskostnad. Jag gick nu in och tittade på abonnemangöversikten och när jag går in och tittar på det nya mobila bredbandet så står det att det kostar 69 öre/sms osv men på min ordinarie abonnemang så är det obegränsat med sms och samtal. Vad är det som gäller? Jag vill ju ha kvar att jag kan skicka obegränsat med sms samt samtal!
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Bäst svar av Pettersson
Hej!
I abonnemangsöversikten ser du vilka villkor som gäller för respektive abonnemang. Det vill säga att om du skickar ett SMS från ditt mobila bredband kommer det att kosta 69 öre. Om du däremot skickar det från ditt mobilabonnemang kostar det inget extra.
Även om du skulle dela datamängden mellan dessa abonnemang så gäller respektive abonnemangsvillkor för respketive abonnemang och detta påverkas inte av vilken datamängd som används.
Alltså; om du har sim-kortet tillhörande ditt mobilabonnemang i din mobil så kommer du ha fria samtal och sms enligt ditt abonnemangs prislista.
Hänger du med? 🙂
Visa originalI abonnemangsöversikten ser du vilka villkor som gäller för respektive abonnemang. Det vill säga att om du skickar ett SMS från ditt mobila bredband kommer det att kosta 69 öre. Om du däremot skickar det från ditt mobilabonnemang kostar det inget extra.
Även om du skulle dela datamängden mellan dessa abonnemang så gäller respektive abonnemangsvillkor för respketive abonnemang och detta påverkas inte av vilken datamängd som används.
Alltså; om du har sim-kortet tillhörande ditt mobilabonnemang i din mobil så kommer du ha fria samtal och sms enligt ditt abonnemangs prislista.
Hänger du med? 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.