Besvarat
Beställa abonnemang - Men det fungerar inte?
Hej jag har försökt beställa ett abonnemang hos er men de verkar inte gå så bra, jag undrar varför?
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Pettersson
Det meddelandet innebär att du inte kan teckna just det abonnemang + telefon som du önskar eftersom systemet anser att din kreditvärdighet inte är tillräckligt bra. Det kan handla om din inkomst, antalet förfrågningar du har om nya abonnemang/krediter, antalet lån eller delbetalningar du har, hur mycket lån/delbetalningar du har i förhållande till din inkomst osv.
Just detta går inte att komma förbi. De alternativ du har är de som visas på sidan:
Visa originalJust detta går inte att komma förbi. De alternativ du har är de som visas på sidan:
- Köpa mobilen kontant, dvs betala hela kostanden för mobiltelefonen direkt och använda ett kontantkort.
- Ringa till 3s försäljningsavdelning och se om det finns något annat alternativ, exempelvis välja en billigare mobiltelefon eller mindre abonnemang.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.