Skip to main content
Besvarat

Fel beställning.

  • 13 januari 2019
  • 1 svar
  • 132 visningar

Jag har råkat tabba mig totalt. Skulle beställa ett abbomang men såg när jag va färdig att det inte va s9 plus... Hur går jag till väga ? Antar att de blir dyrare

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Chipsgeneralen

Hej, när beställde du? För du har 14 dagars ångerrätt du kan säga ut. Ring kundservice och berätta problemet, så kommer det lösa sig 🙂
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
Hej, när beställde du? För du har 14 dagars ångerrätt du kan säga ut. Ring kundservice och berätta problemet, så kommer det lösa sig 🙂

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies