Skip to main content
Besvarat

Kostnadskontroll

  • 26 april 2019
  • 3 svar
  • 2761 visningar

Igår låste ni upp min mobil men nu är den tydligen spärrad igen! Igår sa ni att kostnadskontroll var uppnådd och det verkade ha att göra med att vi åkt färja! Jag är i Tyskland och behöver snabb hjälp!
Mvh
Inger

Bäst svar av Emanuel

Hej @Gullet


Du behöver kontakta vår kundservice för att få hjälp med ditt ärende.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 392 kommentarer
  • Svar
  • 2 maj 2019
Hej @Gullet


Du behöver kontakta vår kundservice för att få hjälp med ditt ärende.

  • Nykomling
  • 1 kommentar
  • 8 december 2019

Hjälp! Jag ville ändra kontrollgränsen på min sons abonnemang och klickade på pausa...nu kan jag inte ändra tillbaka...vad händer nu?? Jag vill inte att han använder mer surf eller drar på sig andra kostnader utöver abonnemangskostnaden!


Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 657 kommentarer
  • 9 december 2019
Chrgra skrev:

Hjälp! Jag ville ändra kontrollgränsen på min sons abonnemang och klickade på pausa...nu kan jag inte ändra tillbaka...vad händer nu?? Jag vill inte att han använder mer surf eller drar på sig andra kostnader utöver abonnemangskostnaden!

 

Det är möjligt att ändra eller pausa kostnadskontrollen en gång per månad. Har du pausat kostnadskontrollen nu i december kommer kostnadskontrollen först att börja gälla igen i januari. 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies