Skip to main content

Känner ej till bredband

  • 18 november 2019
  • 2 svar
  • 168 visningar

Ozraaslani skrev:

Hej!

jag blev kontaktad av en säljare från 3 mobil, vi kom överens om att jag förlänger mitt mobil abonnemang. 
helt plötsligt fick jag en surfplatta också! När jag kontaktade honom nämnde han ingenting om bredbandsabonnemang och sa till mig med min mobilabonnemang kan jag surfa både via mobilen och även Ipaden! Han nämner ingenting om bredband! Jag märkte på min räkning att det stämmer inte överens med vad han informerade mig om och även ska jag betala för bredbandsabonnemanget vilket jag har via com hem sedan längre tillbaka! Han har inte skickat något modem eller nämnt något om det vilket jag tycker är bedrägeri att lura sina kunder på det visset! Jag har ringt ert kundtjänst och han som svarade skulle hjälpa mig och återkomma med svar vilket det har gått en vecka och jag inte har hört något ifrån än! Tycker att ni har sköt detta väldigt dåligt! Jag har varit kund hos er i flera år vilket jag har börjat ångra! 
med detta mail önskar har rättelse på mitt abonnemang och att ni tar bort kostnader och även abonnemanget för bredbandet jag har betalat för omedelbart! 
hälsning

Ozra Aslani

 

Hej!

jag blev kontaktad av en säljare från 3 mobil, vi kom överens om att jag förlänger mitt mobil abonnemang. 
helt plötsligt fick jag en surfplatta också! När jag kontaktade honom nämnde han ingenting om bredbandsabonnemang och sa till mig med min mobilabonnemang kan jag surfa både via mobilen och även Ipaden! Han nämner ingenting om bredband! Jag märkte på min räkning att det stämmer inte överens med vad han informerade mig om och även ska jag betala för bredbandsabonnemanget vilket jag har via com hem sedan längre tillbaka! Han har inte skickat något modem eller nämnt något om det vilket jag tycker är bedrägeri att lura sina kunder på det visset! Jag har ringt ert kundtjänst och han som svarade skulle hjälpa mig och återkomma med svar vilket det har gått en vecka och jag inte har hört något ifrån än! Tycker att ni har sköt detta väldigt dåligt! Jag har varit kund hos er i flera år vilket jag har börjat ångra! 
med detta mail önskar har rättelse på mitt abonnemang och att ni tar bort kostnader och även abonnemanget för bredbandet jag har betalat för omedelbart! 
hälsning

Ozra Aslani

Bäst svar av Pettersson

Hej,

 

då detta är ett publikt forum hanteras inte kundspecifika frågor här. Det bästa skulle nog vara om du kontaktar 3Kundservice direkt, så de kan se över detta vidare.

 

Här hittar du kontaktuppgifter.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2693 kommentarer
  • Svar
  • 19 november 2019

Hej,

 

då detta är ett publikt forum hanteras inte kundspecifika frågor här. Det bästa skulle nog vara om du kontaktar 3Kundservice direkt, så de kan se över detta vidare.

 

Här hittar du kontaktuppgifter.


  • Skribent
  • Nykomling
  • 1 kommentar
  • 19 november 2019
Ozraaslani skrev:
Ozraaslani skrev:

 

 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies