Har ett surfa 50 G och två st extra användare som jag undrar hur jag delar datan med?
Skicka surf appen kan ju bara skicka 10G
//Poppe
Har ett surfa 50 G och två st extra användare som jag undrar hur jag delar datan med?
Skicka surf appen kan ju bara skicka 10G
//Poppe
Bäst svar av Pettersson
Med 3Samla, där respektive extra användare kostar 99kr/månad, är det en gemensam surfmängd. Den mängd surf som finns avgörs av huvudabonnemanget. Ingen surf ska manuellt fördelas mellan abonnemangen, utan allt dras från samma pott. :)
3Skicka Surf används om du vill skicka surf mellan olika huvudabonnemang. Exempelvis om någon kompis surf har tagit slut, men du har massa surf kvar - eller tvärt om! :D
Om det inte fungerar, kan du kontakta 3Kundservice. Chatten har öppet 9-15 på helger och du hittar den här.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.