Skip to main content
Besvarat

Förlänga abonnemang utan bindningstid

• 27 mars 2023
  • 3 svar
  • 491 visningar

• Nykomling
  • 1 kommentar

Hej!

Mitt abonnemang har löpt ut och jag vill förlänga det, men utan bindningstid eftersom jag inte är helt nöjd med täckningen i min kommun och funderar på att byta operatör. Måste jag ringa kundtjänst för att kunna göra en sån förlängning?

Bäst svar av Qwirks

Om du vill fortsätta med ditt abonnemang utan bindningstid behöver du inte göra någonting alls. Abonnemanget löper bara på.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

Forum|alt.badge.img+36
  • Ambassadör
  • 380 kommentarer
  • Svar
  • 27 mars 2023

Om du vill fortsätta med ditt abonnemang utan bindningstid behöver du inte göra någonting alls. Abonnemanget löper bara på.

• Skribent
  • Nykomling
  • 1 kommentar
  • 27 mars 2023

Tack för svar! 😊 

Ha en fin fortsättning på dagen!

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • 27 mars 2023

@A-LH 

Vilken kommun är det du syftar på ? 🙂

Här kan du följa utbyggnaden av nätet . Kanske din kommun dyker upp med bättre utbyggnad inom kort.
Man kan följa tråden genom att trycka på “Aktivera notiser” . Det uppdateras varje vecka .

https://community.tre.se/product-updates

/F

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies