Skip to main content
Besvarat

Nytt Abonnemang?

  • 25 april 2023
  • 2 svar
  • 197 visningar

Har sedan en tid ett mobilabbonemang och ett bredband från Tre.

För en tid sedan såg jag i mina sidor att ett nytt abonnemang hade aktiverats?

Med samma nr som mitt andra om jag förstår saken rätt.

I affären där jag köpte mobilen säger dom bara att jag endast har mitt ursprungliga mobilabbonemang och mitt Bredband.

Men varför står det då så i mina sidor appen? Nu står det att det gått 47dygn sedan abonnemanget aktiviterades.?

 

Bäst svar av Qwirks

Kan det vara så att du köpte en ny mobiltelefon och förlängde ditt abonnemang? I så fall betyder nog meddelandet bara att ditt förlängda abonnemang har aktiverats. Om du vill vara helt säker kan du logga in på  Mitt3 med BankID så ser du direkt vilka aktiva abonnemang du har.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+36
  • Ambassadör
  • 25 april 2023

Kan det vara så att du köpte en ny mobiltelefon och förlängde ditt abonnemang? I så fall betyder nog meddelandet bara att ditt förlängda abonnemang har aktiverats. Om du vill vara helt säker kan du logga in på  Mitt3 med BankID så ser du direkt vilka aktiva abonnemang du har.


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 28 april 2023

Jag tänker nog lite samma som @Qwirks här faktiskt.

Hur ser det ut inne i Mitt3? Du ser inte två olika nummer om jag förstår dig rätt? I sådana fall är det inget att oroa dig över 😊


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies