Skip to main content
Besvarat

familjeabonnemangs medlemmar

• 12 december 2023
  • 1 svar
  • 75 visningar

Jag som abonnemangets huvudägare undrar vilka ansvar och skyldigheter jag har när det gäller andra abonnemangsmedlemmars användning av tjänster som internet och samtal osv…i fall någon av dem missbrukar någon tjänst. 

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Shaka!

Du som abonnemangsägare ansvarar för samtliga abonnemang, tjänster och kostnader, då de står i ditt namn och du är betalansvarig. Ifall du vill ha vissa restriktioner som exempelvis “spärra möjligheten för att göra köp via abonnemanget”, så går det att göra på Mitt3. 👍

Ifall du klickar här, så hjälper vi dig. 😊 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1407 kommentarer
  • Svar
  • 12 december 2023

Hejsan @Shaka!

Du som abonnemangsägare ansvarar för samtliga abonnemang, tjänster och kostnader, då de står i ditt namn och du är betalansvarig. Ifall du vill ha vissa restriktioner som exempelvis “spärra möjligheten för att göra köp via abonnemanget”, så går det att göra på Mitt3. 👍

Ifall du klickar här, så hjälper vi dig. 😊 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies