Skip to main content
Besvarat

Avsluta pga dålig täckning

  • 3 juli 2024
  • 1 svar
  • 218 visningar

Hej ! 

Jag upplever tekniska problemet med mitt abonnemang hos er och det har jag bevisat till kund service att jag har inte mottagare på mitt lägenhet och därför vill jag avsluta detta abonnemang enligt konsumt reg att man skulle inte behålla ett abonnemang om det inte användbar för mig . 

för detta önskar jag att ni avsluta binding tids i mitt avtal då kan jag flyta till annat leverantör som har mottagare signal hos mig . 

befogat avtal och hastighet mättning . 

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @joodalhrata!

Tyvärr är detta inte något som vi kan hjälpa dig med över 3Community, då detta är ett publikt forum.

I detta fall är det bäst att kontakta oss, så hjälper vi dig att se över det. Det gör du här. 😊

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1407 kommentarer
  • Svar
  • 13 augusti 2024

Hejsan @joodalhrata!

Tyvärr är detta inte något som vi kan hjälpa dig med över 3Community, då detta är ett publikt forum.

I detta fall är det bäst att kontakta oss, så hjälper vi dig att se över det. Det gör du här. 😊


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies