Skip to main content
Besvarat

Ny mobil, trots bindningstid?

  • 28 augusti 2018
  • 1 svar
  • 452 visningar

Hej!
Jag har bindningstid till april 2019 men min mobil är sönder. Jag undrar om jag på något sätt kan uppgradera mig och få en ny mobil?

Tack på förhand
Mvh Anna

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Bäst svar av Pettersson

Hej!

Det går absolut att lösa! Du kan antingen köpa en ny mobil kontant själv och använda den tillsammans med ditt 3Abonnemang. Alternativt kan du betala av resterande månadsavgifter i en klumpsumma för att kunna förlänga ditt abonnemang direkt.

Vanligtvis kan man förlänga abonnemanget och skaffa en ny mobiltelefon tre månader innan bindningstiden går ut.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 28 augusti 2018
Hej!

Det går absolut att lösa! Du kan antingen köpa en ny mobil kontant själv och använda den tillsammans med ditt 3Abonnemang. Alternativt kan du betala av resterande månadsavgifter i en klumpsumma för att kunna förlänga ditt abonnemang direkt.

Vanligtvis kan man förlänga abonnemanget och skaffa en ny mobiltelefon tre månader innan bindningstiden går ut.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies