Besvarat
Pappersfaktura men har autogiro. Aktivera SMS-avisering.
Hej!
har autogiro idag men vill bli av med pappersfakturan iom den höga avgiften ni debiterar. Jag hittar inte att man kan kombinera autogiro och se sin faktura på mina sidor utan bara smsavisering? Det måste väl vara möjligt att slippa pappersfaktura och istället kunna se hela fakturan på mina sidor och ändå ha autogirotjänsten? Jag vill alltså inte ha efaktura så ge inte det som alternativ i ert svar utan ha kvar autogirot.
vänligen återkom.
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till faktura
har autogiro idag men vill bli av med pappersfakturan iom den höga avgiften ni debiterar. Jag hittar inte att man kan kombinera autogiro och se sin faktura på mina sidor utan bara smsavisering? Det måste väl vara möjligt att slippa pappersfaktura och istället kunna se hela fakturan på mina sidor och ändå ha autogirotjänsten? Jag vill alltså inte ha efaktura så ge inte det som alternativ i ert svar utan ha kvar autogirot.
vänligen återkom.
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till faktura
Bäst svar av Pettersson
Hej!
Om du aktiverar SMS-avisering behåller du möjligheten att se din faktura inne på Mitt3, du behåller också ditt autogiro. SMS-avisering är bara information till dig, så att du vet vad som kommer att dras. När SMSet kommer kan du också se fakturan i sin helhet inne på Mitt3.
Så aktivera SMS-avisering så slipper du pappersfakturan och kan fortfarande se din faktura inne på Mitt3. 🙂
Visa originalOm du aktiverar SMS-avisering behåller du möjligheten att se din faktura inne på Mitt3, du behåller också ditt autogiro. SMS-avisering är bara information till dig, så att du vet vad som kommer att dras. När SMSet kommer kan du också se fakturan i sin helhet inne på Mitt3.
Så aktivera SMS-avisering så slipper du pappersfakturan och kan fortfarande se din faktura inne på Mitt3. 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.