Besvarat
Varför får jag fakturaavgift trots godkänd Autogiro?
Varför innehåller min senaste faktura (att betala 28 nov) fakturaavgift, när Ni har bekräftat att autogiro godkänts redan den 8 okt?
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Pettersson
nalle skrev:
Jag har fått en e-faktura via KIVRA
Det förklarar saken! E-faktura via Kivra kostar också pengar, eftersom fakturan faktiskt skapas och sedan läses in till Kivra. För att slippa fakturaavgiften behöver du aktivera SMS-notifikation eller vanlig e-faktura via din internetbank.
Här finner du priser för olika leveranssätt av fakturan.
Om du önskar SMS-notifikation kan du ställa in det via Mitt3 under ”Faktura”. Du kan sedan se hela fakturan i sin helhet inne på Mitt3 varje månad. Önskar du e-faktura ansöker du enklast om det via din internetbank, sök på ”Hi3G Access”. 💰
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.