Skip to main content
Besvarat

Internet spärrat av obetald faktura

  • 21 januari 2019
  • 1 svar
  • 369 visningar

  • Registrerad användare
Hej!
Jag glömmde betala faktura i tid. Sedan jag har betalat för den i fredags. Nu det är måndag och kan inte fortfarande använda internet, men jag ser att nu den sista faktura ar ju betalad. Min fråga är, vad skulle jag göra med den? Skulle jag ringa kundcenter och be de att koppla internet eller kan man göra det själv? Eller de gör den automatisk?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Tretin

Hejsan @Kasia!

Välkommen till forumet! ☺️

Om ditt abonnemang spärrats på grund av obetald faktura så släpps den automatiskt när din betalning har kommit in.

  • Om du betalat in med bankgiro kan det ta upp till 3 bankdagar innan din betalning når mottagaren
  • Om du betalat in med kort via Mitt3 tar det normalt sätt endast en timma innan spärren släpps
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 407 kommentarer
  • Svar
  • 24 januari 2019
Hejsan @Kasia!

Välkommen till forumet! ☺️

Om ditt abonnemang spärrats på grund av obetald faktura så släpps den automatiskt när din betalning har kommit in.

  • Om du betalat in med bankgiro kan det ta upp till 3 bankdagar innan din betalning når mottagaren
  • Om du betalat in med kort via Mitt3 tar det normalt sätt endast en timma innan spärren släpps

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies