Besvarat
Faktura från Billmate
Hej jag har betalat in 17000 kr för att få sänkt månadsavgift via mobilgrupp som jag betalade via billmate, Hans namn var Andreas och lovade mig lägre månads kostnad men nu betalar jag dubbelt, Vad är felet.
Mvh Pär Gustafsson.
Mvh Pär Gustafsson.
Bäst svar av Tretin
Hejsan @victoria 56 !
Vi har avslutat vårt samarbete med Mobile Group sedan en tid tillbaka men även uppmärksammat att Mobile Group fortsätter att ringa ut till våra kunder i syfte att sälja diverse tillbehör eller andra tjänster på delbetalning genom Billmate eller genom andra tjänster som Klarna m.m..
Allt vi säljer fakturerar vi själva; vi använder oss inte utav någon extern part vid fakturering av våra tjänster eller produkter. I detta fall rekommenderar jag dig starkt att ta kontakt med Mobile Group.
Våra egna jurister utreder händelserna internt mot Mobile Group.
Visa originalVi har avslutat vårt samarbete med Mobile Group sedan en tid tillbaka men även uppmärksammat att Mobile Group fortsätter att ringa ut till våra kunder i syfte att sälja diverse tillbehör eller andra tjänster på delbetalning genom Billmate eller genom andra tjänster som Klarna m.m..
Allt vi säljer fakturerar vi själva; vi använder oss inte utav någon extern part vid fakturering av våra tjänster eller produkter. I detta fall rekommenderar jag dig starkt att ta kontakt med Mobile Group.
Våra egna jurister utreder händelserna internt mot Mobile Group.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.