Skip to main content
Besvarat

Varför får jag fakturaavgift via Kivra?

• 26 juli 2019
  • 1 svar
  • 820 visningar

Hej! Jag undrar varför ni drar faktura avgift när jag använder kivra?? Sen april 2018?!
Mvh

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Jimbo

Hello @Hello1, och välkommen till 3Community!

Vår faktura sammanställs på samma sätt oavsett om du får hem en papperskopia i din vanliga brevlåda eller genom Kivras digitala brevlåda. Därför kvarstår också fakturaavgiften.

Det gäller dock inte för autogiro eller e-faktura, så du kan då faktiskt slippa fakturaavgiften om du anmäler för någon av dem!

Här har du ett bra inlägg för hur du går tillväga för att ansöka om e-faktura eller autogiro.

Allt gott!
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jimbo
Pensionerad Moderator
  • Pensionerad Moderator
  • 16 kommentarer
  • Svar
  • 29 juli 2019
Hello @Hello1, och välkommen till 3Community!

Vår faktura sammanställs på samma sätt oavsett om du får hem en papperskopia i din vanliga brevlåda eller genom Kivras digitala brevlåda. Därför kvarstår också fakturaavgiften.

Det gäller dock inte för autogiro eller e-faktura, så du kan då faktiskt slippa fakturaavgiften om du anmäler för någon av dem!

Här har du ett bra inlägg för hur du går tillväga för att ansöka om e-faktura eller autogiro.

Allt gott!

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies