Hej mitt abonnemang har just spärrats pga att ni ej har fått in betalning för en faktura. Eftersom jag har flyttat så har fakturan förmodligen skickats till fel adress.. Vad gör jag? Och varför finns det inget telefonnummer man kan ringa?
// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Hej! Jag fick ett sms om att mitt abbonemang var spärrat för att jag inte betalat min faktura. Nu har jag gjort det för en timme sedan men abonnemanget är fortfarande spärrat. Har startat om mobilen osv men ingenting funkar? Jag betalade den via Swish två tiden ändå Och det har inte hänt någonting..
Ibland händer det att man betalar fel faktura, till exempel nuvarande månads faktura istället för den förfallna från föregående månad. Logga in på Mitt3 och se om det kan vara så.
Mitt sim är spärrat efter uppnådd kostnadkontroll .jag har höjt kosnadkontroll plus den månad är slut . NU MÅSTE SIM VARA ÅterställD OCH FUNGERAR MEN DET FUNGERAR INTE .JAG ÄR UTOMLANDS OCH ERA KUNDTJÄNST ÄR STÄNGT UNDER HELGEN .
För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte. Läs mer om vår cookiepolicy
För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.