Hej.
Varför kostar min faktura för mars månad 480 kr??????
Hej.
Varför kostar min faktura för mars månad 480 kr??????
Bäst svar av frodrik91
Hejsan 👋🏻 ,
Det kan finnas olika anledningar för det . Det kan vara att man gjort något betalsamtal / tävling . Köpt en tjänst eller annat .
Du kan se din faktura mer i detalj , genom att logga in på mitt3 i app eller webbläsare
Om du har pappersfaktura , så skulle jag tipsa dig om att ansöka om E-Faktura eller Autogiro . Så slipper du 49 kr per användare och faktura varje månad & även generar mindre post . Som är positivt ! ☀️ 🌍
Här har du information över hur man tyder sin faktura .
Här har du information om hur man ansöker om Autogiro : ( om du inte redan har det dvs . )
Och här har du information för E-Faktura om det skulle vara relevant .
Och om du har mer funderingar är det bara hojta till . Eller så finns kundservice till hands på chatt eller telefon på informationslänken nedanför .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.