Skip to main content
Besvarat

Fakturor februari, mars och april

• 14 april 2023
  • 1 svar
  • 372 visningar

Hej, 

Jag vill ha kompensation då ni fakturerat mig för mycket i samband med ångrade mobilköp . I april har ni fakturerat 120kr extra/för mycket för surfplatta/mobil . Även februari och mars är inte korrigerade - Jag ska enbart betala 299kr + 1 extra användare 99kr . Vänligen  rätta fakturan och meddela belopp jag ska betala in i april i stället när ni räknat om bakåt , Alternativt skicka mig en helt ny faktura för april. Tack.

Bäst svar av frodrik91

Hejsan  🙂, @Gabrielle10 

Gällande frågor om faktura så behöver man kontakta 3 Kundservice på telefon . Så kan dom se över alla dina fakturor.

Här har du hur man tyder fakturan mer specifikt . Det kan vara t.ex att det ligger någon försäkring som gör att du upplever att fakturan är högre .Eftersom man får första månaden “Fri” , sen måste man göra ett aktivt val om man vill fortsätta ha sin enhet försäkrad eller avbryta det.   Även om det är kostnader för Pappersfaktura .

Om du vill avbryta eventuell “Försäkring” så gör man det hos kundservice. 

Om det möjligtvis är pappersfaktura du har . Så kan man ansöka om Autogiro eller E-faktura för slippa denna kostnad .

Här har du information över hur man går till väga för det om det är aktuellt.

Hoppas det kan hjälpa med översikten över vad som har tillkommit som kostnader.

/F

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1713 kommentarer
  • Svar
  • 16 april 2023

Hejsan  🙂, @Gabrielle10 

Gällande frågor om faktura så behöver man kontakta 3 Kundservice på telefon . Så kan dom se över alla dina fakturor.

Här har du hur man tyder fakturan mer specifikt . Det kan vara t.ex att det ligger någon försäkring som gör att du upplever att fakturan är högre .Eftersom man får första månaden “Fri” , sen måste man göra ett aktivt val om man vill fortsätta ha sin enhet försäkrad eller avbryta det.   Även om det är kostnader för Pappersfaktura .

Om du vill avbryta eventuell “Försäkring” så gör man det hos kundservice. 

Om det möjligtvis är pappersfaktura du har . Så kan man ansöka om Autogiro eller E-faktura för slippa denna kostnad .

Här har du information över hur man går till väga för det om det är aktuellt.

Hoppas det kan hjälpa med översikten över vad som har tillkommit som kostnader.

/F

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies