Besvarat
Faktura står fortfarande som förfallen på Mitt3?
Har en faktura från 3 som jag betalade in några dagar för sent. Det står fortfarande "förfallen" på fakturan istället för "betald" i 3appen. Kan jag ändå vara säker på att den är betald?
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Nils
Hej Emelieannaa och varmt välkommen till 3Community! :-)
Det kan dröja 1-3 bankdagar innan vi ser betalningen och det är först då som informationen uppdateras på Mitt3, så om du gjort betalningen ska det inte vara några problem! :-)
Skulle det efter 3 dagar fortfarande stå som förfallen hade jag rekommenderat att du tar kontakt med vår kundservice. Det kan då vara så att du t.ex betalat den faktura som skickats ut denna månad av misstag istället för den förfallna.
Du hittar kontaktuppgifter till kundservice här.
Visa originalDet kan dröja 1-3 bankdagar innan vi ser betalningen och det är först då som informationen uppdateras på Mitt3, så om du gjort betalningen ska det inte vara några problem! :-)
Skulle det efter 3 dagar fortfarande stå som förfallen hade jag rekommenderat att du tar kontakt med vår kundservice. Det kan då vara så att du t.ex betalat den faktura som skickats ut denna månad av misstag istället för den förfallna.
Du hittar kontaktuppgifter till kundservice här.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.