Besvarat

3 Världen

  • 11 January 2024
  • 3 svar
  • 255 visningar

Hej!

Ja får meddelande om att 3 världen bara räcker 30 dagar. Sen får ja betala för varje lands kostnad. Jag ska vara borta 90 dagar, finns de något alternativ för mig då att surfa med surfen som ingår i mitt abonnemang?

icon

Bäst svar av Pettersson 11 January 2024, 09:42

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@HjalmarGren Hej,

 

vilket land är det du befinner dig i - eller ska du åka mellan flera, vilka? Det skiljer sig lite om det är inom EU/EES eller utanför nämligen.

@HjalmarGren Hej,

 

vilket land är det du befinner dig i - eller ska du åka mellan flera, vilka? Det skiljer sig lite om det är inom EU/EES eller utanför nämligen.

Hej,

Just nu är jag i Nya Zeeland vidare mot Australien, Filippinerna, Thailand sen vet ja inte riktigt. Ja tyckte jag såg nått om utökad surf eller liknande men förstod nog inte helt va de var.

Användarnivå 7
Emblem +40

@HjalmarGren I de länder du nämner kommer du att behöva betala enligt landets gällande ordinarie prislista efter 30 dagar. Du hittar alla priser här, bocka ur ”3Världen” för att se priserna som gäller. 
 

Du bör få ett sms innan du debiteras med gällande prislista också. Informationen om att köpa mer surf gäller om din surf skulle ta slut, det är dessvärre inte möjligt att förlänga giltighetstiden av 3Världen. 
 

Lite beroende på vilka länder du ska vara i, kanske ett lokalt kontantkort fungerar bra att skaffa när 3Världen har slutat att gälla?

Svara