Fråga

3 Världen företag

  • 7 July 2022
  • 1 svar
  • 120 visningar

Jag har 3 Världen företag där det ska ingå 10 timmar fria samtal och 100 GB surf i månaden i 80 länder. Jag befinner mig i Zambia som ingår i dessa länder. Jag har varit här en och en halv vecka och har ännu inte lyckats komma ut på internet. Där emot ser jag att det har tickat pengar på min faktura. Hur kan detta vara? Fungerar det inte som det var sagt? 


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @Taximagnus123 

Vad jag vet , så säljs 3företag bara med obegränsat surf & att 3världen aktiveras automatiskt .

Så antar det är gammalt att man ska behöva höra av sig till kundtjänst för att aktivera, annars förstår jag inte logiken över att det försvinner och behövs aktiveras.

Även för att ta det säkra , så kan du kika så det finns med på “Mitt3 “ och din faktura som dom nämner nedan.

Men för att vara på säkra, så det inte drar mer kostnader är att om du har möjlighet att vara nära till något wifi ,se så du har mobil ,appar uppdaterade och testa en omstart . Om det inte börjar funka så är det nog bra att ta kontakt med kundtjänst så dom kan se över allt.

 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Du ska inte lägga ut faktura eller personuppgifter här , men vad kallas kostnaderna som du sett dyka upp ?

Mvh F

Svara