Besvarat

3Global eller 3Världen?!?

• 24 januari 2019
  • 1 svar
  • 204 visningar

• Registrerad användare
  • 0 svar
Jag har ett 25gb abo, ingår tjänsten ”världen” eller måste jag teckna den? Kollar jag under mitt abo så kan jag teckna ”global”. Är det samma sak?!?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till utland - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av niiveus 25 januari 2019, 12:11

Hejsan @Ciao1!

Välkommen till forumet! :-)

3Global och 3Världen är två olika utlandstjänster för olika behov.
  • 3Världen - är bästa tjänsten för dig som ska använda ditt abonnemang i ett annat land. I 3Världen ingår det 80 länder totalt där du kan använda ditt abonnemang precis som hemma i Sverige utan någon extra kostnad. 3Världen ingår i våra abonnemang 3Surfa 10GB, 25GB, 50GB och Obegränsat. För att lägga till 3Världen måste ditt abonnemang ha bindningstid. Om du byter till ett av 3Surfa-abonnemangen med 3Världen kan du inte byta tillbaka. Du kan läsa mer om 3Världen här på forumet.
Hoppas det besvarade frågan om 3Global vs. 3Världen. 🙂
Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Emblem +9
Hejsan @Ciao1!

Välkommen till forumet! :-)

3Global och 3Världen är två olika utlandstjänster för olika behov.
  • 3Världen - är bästa tjänsten för dig som ska använda ditt abonnemang i ett annat land. I 3Världen ingår det 80 länder totalt där du kan använda ditt abonnemang precis som hemma i Sverige utan någon extra kostnad. 3Världen ingår i våra abonnemang 3Surfa 10GB, 25GB, 50GB och Obegränsat. För att lägga till 3Världen måste ditt abonnemang ha bindningstid. Om du byter till ett av 3Surfa-abonnemangen med 3Världen kan du inte byta tillbaka. Du kan läsa mer om 3Världen här på forumet.
Hoppas det besvarade frågan om 3Global vs. 3Världen. 🙂

Svara