Fråga

3Musiksurf vilseledande information

  • 19 June 2022
  • 4 svar
  • 152 visningar

Hej,

Jag har fått ett SMS om att 3Musiksurf nu är borta och att det inte påverkar mig med obegränsat surf!

Stämmer det verkligen?

Det påverkar ju mig när jag är utomlands och inte har fri surf, inom EU så har jag kunnat utnyttja 3Musiksurf och kan nu inte längre göra det. Mao så påverkar det även oss med abonnemanget obegränsat surf.

 

Så nu till frågan:

Varför skicka ut SMS med helt fel information?


4 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej , @Eyüb  Jag såg också där att de va inkluderat inom EU . Vad det står i det nya , om de står något angående surf i EU i det nya obegränsat … vet jag faktiskt inte . Inte läst det ännu . Men är nog en bra grej att få rätsida på . Tex genom att ta kontakt med kundtjänst / support och få ett svar därifrån . 
 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Detta är de jag fått fram iaf . 

Med vänlig hälsning, F 

Användarnivå 6
Emblem +40

Vad jag ser så har tele2 oxkså 50 GB . Telia är grymt krångliga , men dom har också 50 GB utomlands med en betydligt saftigare kostnad. Så skulle säga att 3 ändå är de bästa valet för roama utomlands. 
 

Med vänlig hälsning, F 

Det är ingen snack om att tre är bäst när det kommer till roaming med 3Världen!

Den är bättre än samtliga operatörer ia Sverige!

Åker man tex till Turkiet eller USA som är inom 3världen så kan man ringa lokala samtal gratis, det går inte hos de andra operatörerna som endast erbjuder fria samtal hem till Sverige.

Men att skicka ut ett SMS om att 3Musiksurf inte påverkar oss med obegränsad surf gör mig lite fundersam på om man på tre själva har koll på vad som gäller.

Användarnivå 7
Emblem +36

Hej @Eyüb, välkommen till 3Community 🌈

Jag förstår precis vad du menar, och jag håller med dig. Är det något som inte står med, så förstår jag verkligen din reaktion. Jag beklagar för strulet, och tackar för att du flaggar detta! Jag för vidare detta till ansvariga. 😊

Svara