Besvarat

3världen

  • 10 August 2020
  • 3 svar
  • 821 visningar

Hej!!!

Jag funderade lite och undrar varför har ni inte lagd länder som Bosnien,Montenegro och Serbien till listan eftersom i Sverige bor nästan 200000 människor med ursprung från Balkan..Jag ser att detfinns länder som Bangladesh,Pakistan,Uzbekistan,vem reser dit och använder 3 tjänst...Jag hoppas att ni kommer att läsa mitt meddelande….

MVH Eldin

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till utland

icon

Bäst svar av Jocke 12 August 2020, 08:16

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10

Hej @Eldin.

3Världen gör att villkoren för att använda sitt abonnemang utomlands i flera länder utanför EU blir väldigt förmånliga. Tyvärr är inte varenda land med, många är det dock. Länderna du nämner, t.ex. Serbien ingår tyvärr inte i 3Världen. Det är dock alltid uppskattat att höra åsikter kring tjänsten. 

All nödvändig information om 3Världen finns att läsa om på tre.se.

Allt gott :slight_smile: .
 

Du nämner Serbien men vad är med Bosnien och Montenegro,eller Makedonien,varför ni inte försöker ta de länderna i 3världen eller skriva avtal med..

Användarnivå 5
Emblem +10

Ingen av dem länderna du gav exempel på. Varken Serbien, Bosnien,Montenegro eller Makedonien ingår i villkoren för 3Världen i dagsläget är jag rädd för. Det är dock ingen omöjlighet att fler länder adderas i framtiden och i så fall. Då håller vi tummarna för att det blir något av dina exempel. 

Svara