Besvarat

Hur fungerar 3Världen i USA?

  • 29 October 2019
  • 5 svar
  • 530 visningar

  • Registrerad användare
  • 2 kommentarer

vad kostar det att ringa inom USA med 3värden? Har jag fattat det rätt att det inte kostar extra?`

Skriv gärna ut svaret istället för att länka till andra sidor, har troligtvis redan läst dessa sidor utan att hitta ett tydligt svar

 

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av Chipsgeneralen 30 October 2019, 10:57

Visa original

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +38

Hej, det stämmer att du ringer sms:ar och surfar som hemma om du har något av abonnemangen 3surfa 15 upp till obegränsat. 

Upp till 30 dagar.  Så har du 3välrden aktivt behöver du inte tänka på extrakonstander så länge du har roaming aktiverat! 

 

Kostar det något för de som svarar? 

Om jag ringer till Sverige abonnemang (tre, teletvå, hallon osv) behöver de betala för att svara?

Användarnivå 7
Emblem +10

Kostar det något för de som svarar? 

Om jag ringer till Sverige abonnemang (tre, teletvå, hallon osv) behöver de betala för att svara?

Nej det kostar inget för dem som svarar, de som betalar extra när de ringer till dig är utländska nummer. Ex. någon från USA.

Gäller detta även om jag ringer min kompis med svenskt nummer som är i USA  samtidigt som mig?

Användarnivå 7
Emblem +36

Gäller detta även om jag ringer min kompis med svenskt nummer som är i USA  samtidigt som mig?

 

Jajamensan, det är fritt att ringa svenska nummer som befinner sig i USA samtidigt som dig :grin:

Svara